vad livet handlar om


Efter att ha varit sängliggande i en och en halv dag är jag nu äntligen uppe igen. Jag har kurerat mig själv med mycket varma drycker och säsong tre av Star Trek Voyager. Självmedicinering när den är som bäst! Idag hade jag tänkt bjuda över Oscar på cupcake-bak och film, men vi får skjuta upp det tills nästa vecka. Jag känner mig inte helt hundra än.

Idag kom favoritkusinerna, mormor, morbror Putte och moster Bippan. Jag slet åt mig den minsta och övervägde, som alltid, att behålla honom för mig själv. Vi tittade på bilarna utanför fönstret, målade vackra konstverk och pussades en hel massa. Han är en gosig liten krabat. Och hans dregelpussar är världens finaste.


Photobucket


Photobucket


Idag ska mamma göra sin underbara lasange och det blir nog dagens absoluta höjdpunkt. Jag ska försöka måla färdigt illustrationen jag började med igår och kanske börja på något nytt.

Imorgon har jag några timmar skola och sedan blir det Harry's och musikquizz. Härligt!

no time for cameras
we’ll use our eyes instead



KursivaLi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0