en dag i livet


Photobucket

Morgonsol på busshållplatsen. Jag fryser och lyssnar på musik medan jag undersöker froststjärnorna på glaset. Universum är vackert en dag som denna.

Photobucket

Väl inne i Kalmar besöker jag stadens finaste butik; Erik och Alexander. Önskade att jag kunde köpa allt, men kände mig lite fattig. Ögongodis var det i alla fall gott om.

Photobucket

Hittade världens finaste och skönaste tröja på Human Bridge för ett härligt pris. Jag har inte kunnat slita mig från den sen dess.

Photobucket

Vi åkte till Harry's och Benke bjöd på ett glas vin och dumlepaj. Det var så gott att vi bara satt och gjorde konstiga läten av eufori. Vinet var det godaste jag druckit på länge; pajen var för god för att vara sann.

Photobucket

Kvällen fortsatte med ett musikquizz med tema film. Stickklubben vann överlägset med 33 poäng av 44 möjliga och tog emot första priset under jubel och applåder. Det var en väldigt fin kväll med trevligt sällskap och härlig atmosfär. Någon dag ska jag tvinga mina människor att gå till Harry's och dansa.

KursivaLi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0