världens bästa stickklubb


Det har varit en fin, men lite ostadig dag. Jag vaknade upp och var ganska rejält förkyld, men gav mig iväg till skolan ändå. Jag lyckades faktiskt uppnå saker där idag. Heja mig!

Nu på kvällen har jag varit på världens bästa stickklubb, ätit gott och stickat järnet med mamma vid min sida. Idag diskuterades den kommande stickfestivalen (som det kan läsas mer om på Stickklubbens blogg). Jag är väldigt uppspelt inför detta och kommer förhoppningsvis att hålla i en liten workshop om virkning och amigurumi. Underbara Elin, som startade Stickklubben, har också gjort ett inlägg om mig och mina muggvärmare här i klubbens blogg. Det var många som berömde mig för dem idag och jag kände mig alldeles varm och fluffig på insidan. Tack! Tack också till er som beställt muggvärmare av mig. Ni vet inte hur glad jag blir!

Nu ska jag krypa ner under femtioelva filtar, dricka te och ha en värmekudde på fötterna. Jag har nu kommit fram till sista delen i boktrilogin The Hunger Games och har varit fast sen första sidan. Kanske kan jag glömma bort min förkylning en stund om jag läser mig bort i Katniss Everdeens fantastiska värld.



KursivaLi

Kommentarer
Postat av: maja

hej va kul att du gillade läderlappen, man kommer kunna köpa honom när man vill :)

2011-02-12 @ 09:14:47
URL: http://frokenfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0