torsdagsbakning med favoritpojken


Jag är, som bekant, student på heltid. Men jag har också en liten extrabror vid namn Oskar som jag tar umgås med på onsdagar och vissa helger. Vi gör alltid trevliga saker som att se på film, spela tv-spel och surfa. På senaste tiden har det varit väldigt mycket Sean Banan (rompaaaaah).

Oscar kom klockan 18.00 och vi bestämde oss för att baka lite gott. På agendan stod muffins och brownies. Muffinsarna vann pris för vackraste bakverk medan browniesarna vann för godast! Det som satte pricken över i var den fantastiskt goda vita chokladen i smeten. Det blev minst sagt sjukt gott.

 

Efter baket så förflyttade vi oss till wii:et och körde bland annat Super Mario Galaxy och Mario Kart. Det var en trevlig kväll (som alltid) med fikande och mys.

 


Nu ska jag dock krypa ner i min säng och läsa lite ur den sjukt spännande boken Hunger Games av Suzanne Collins. Bella har redan börjat.

 

 

KursivaLi

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0