sunday evening lunatic



Jag tänker nu avnjuta resten av kvällen med en kopp te och novell-skrivande. För tillfället känns det inte som om jag åstadkommer någonting, och det gör mig frustrerad. Jag vill måla, teckna, sticka, bygga, skriva, pyssla och allt annat samtidigt. Det är svårt att få något gjort när man sliter sig själv i femton olika riktningar. Imorgon planerar jag dock att kolla hur mycket ProMarkers kostar i staden. Där har vi ännu en sak jag vill göra. Kanske kan man få ändan ur någon gång och göra färdigt ett projekt. Vem vet, jag kanske överraskar mig själv.

För övrigt så ser jag grannens flat-screen från mitt fönster. Undrar om man kan övertyga dem att se på något bättre?


KursivaLi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0