jag är så arg


Jätte, jättearg. Och varför är jag det då? Det vet jag fan inte. Kanske är det för att jag är trött? Kanske är det för att Sveriges regering är en stor fet klump av irriterande jävlar? Kanske är det för att jag är trött på att vara pank? Kanske är det för att människor i allmänhet borde hålla käften när de inte har något trevligt att säga?

Ingenting, ingenting, känns litet nog för att vara arg över idag.




Jag ska gå och äta lunch nu. Sen ska jag mörda saker på Super Mario Galaxy. Det kanske känns bättre då.

KursivaLi

Kommentarer
Postat av: Lucyinthesky

Kände precis samma sak i går.. Ilsk och arg på allt och alla. =(

2011-02-04 @ 14:23:49
URL: http://emmabaramig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0