god fancies me just the way i am


Förlåt för att jag försakat dig. Tumblr är ondska och frestelse. Jag har faktiskt saknat dig, bloggen. Faktiskt. Det är bara så att jag får så mycket kommentarer och träffar så många spännande människor på Tumblr. Det är roligt. Du är lite tom och ödslig, bloggen, fast jag gillar dig ändå. Vi har en annan relation, du och jag. Förlåter du mig? Åh, vad bra.

Det är väldigt mycket drama i mitt liv just nu. Ibland tror jag att man kan få lite för mycket drama. Om allt bara kunde lugna ner sig lite så att jag kan få andas så hade jag varit väldigt tacksam. Jag är inte precis typen som tycker om fart och spänning jämt. En lugn kväll i pyjamas med chips och film är lite mer min grej. Så snälla drama, lämna mig och min familj ifred en stund. Vi behöver titta på film i pyjamas. Dessutom behöver jag slippa att vara hyper på kvällarna (och just nu). Tack.

Morgonen spenderades på Strömssons Bageri med kaffe och NaNoWriMo planerande (läs mer om NaNoWriMo här eller här). Att sitta på caféer och skriva måste vara en av de mysigaste sakerna man kan göra här i livet. Man ska uppskatta de små tingen; som gott kaffe och knapprandet från ett tangentbord. Jag gick sedan till min optiker för att fortsätta diskutera användandet av linser. Vi har diskuterat detta ämne i en och en halv månad nu, tror jag, men det går framåt i alla fall. Jag har också upptäckt att jag har en liten, liten crush på henne (och vill helst inte diskutera linser). Jag måste sluta med det. Det är inte hälsosamt att få crushes på folk hela tiden.

Imorgon får jag åtminstone pengar och ska fika järnet med mina älskade vänner. Nu behöver jag titta lite på film och varva ner.


KursivaLi

Kommentarer
Postat av: Vargen :D

har försakat min blogg jag med, så du är inte ensam ;) plus att jag behöver vila från folk känner jag. börjar hata att va med folk.... igen :(

2010-10-20 @ 07:45:28
URL: http://myartsncrafts.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0