fangirl.


Det är jobbigt när man har så mycket beundran och kärlek i sig att man inte vet vart man ska göra av den. Jag vill typ släppa ut allt, men vet inte riktigt hur. Det är ju inte precis en negativ grej, det är bara det att det känns som om man ska spricka om man inte får ur sig det. Jag har åtminstone fått iväg mitt brev till Alexander (<3). Jag skickade det till HBO:s True Blood set. Nu hoppas jag bara att det kommer dit det ska (och att det kommer något tillbaka)!


Jag har jobbat mina första timmar också. Var på äventyrsbadet med Oscar, syskonen och Rasmus. Jag hade jättekul och var så glad för att Oscar är lika vatten-galen som jag. Jag lekte och lekte. Jag ska jobba lite till på torsdag kväll och mysa med lille pöjken.

Okej, för tillfället är jag en giant fangirl och hänger mest på Tumblr och Weheartit. Jag har försakat min blogg litegrann, men kommer nog igång igen. Mitt liv är inte särskilt spännande för tillfället.

KursivaLi

Kommentarer
Postat av: Vargen :D

Det är la inget fel att glo på fina pojkar? :D

2010-10-13 @ 08:08:10
URL: http://http:/myartsncrafts.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0