Boo-frikkin'-hoo.


Uuuurk. Jag vill krypa under mitt täcke med en varma koppen och dö lite till en romantisk komedi. Jag vill att någon ska ligga bredvid och klia mig på ryggen och hålla mig varm när jag feberfrossar. Urk, urk, urk, vad det suger att vara singel ibland.

Lillebror smittade mig (he will pay later) med förkylning och feber. Tack. Ska lägga mig och gny i sängen. Kanske högst ska lägga huvudet på en hög kudde så jag ser tv:n. Jag vill se på filmer med Rpattz men har inga fler som jag inte redan sett.

Twilight igen? Jag kan skylla på att jag är sjuk så behöver jag inte skämmas över det.


FITSPÖHGURGL. .___.
That's what I'm talking about.



Kommentarer
Postat av: Ida Vargem

he will sooo pay for that D: du får la glo på nåt som gör dej glad ^^ kyra på dej<3

2010-08-29 @ 14:51:53
Postat av: Ida Vargen (igen)

menade "krya på dej" XD inte kyra XD ^^

2010-08-29 @ 14:52:39
Postat av: KursivaLi

Taaack Ida! :D Har titta på massa film. ^^

2010-08-30 @ 11:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0