jag vet att godis är dåligt


Det har varit en sån där dag då man, utan att klaga, skulle krypa tillbaka under täcket och stanna där. Och gny lite. Men det har jag inte gjort! Jag har fått en panikattack, varit hos sjuksyster och haft Programmering; och överlevt. Det är nästan så man förtjänar en guldstjärna för good efforts. Jag köpte lite (eller mycket) godis till mig själv istället för guldstjärna. Jag vet, jag vet. Godis är dåligt. Shut up.





Nu har jag i alla fall överlevt veckans jobbigaste delar och kan slappna av med Stickklubben och stickerskorna ikväll. Jag har längtat hela veckan! Jag kommer dessutom bjuda stickerskorna på Oscars och mina fina bakverk och vinna lite pluspoäng.

 

Sådär ja. Sminkad och klar. Nu: Stickklubben!

 

KursivaLi

 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

godis är inte dåligt, godis är alltid gott!

2011-02-04 @ 22:26:14
URL: http://bonjourvintage.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0