Stickfestival


Idag gick Stickklubbens Stickfestival av stapeln! Jag har peppat i några veckor nu och var ganska nervös när det drog igång. Bland annat för att jag skulle hålla i en workshop i amigurumi (virkade japanska dockor/monster) under dagen.



Jag bar min name-tag med stolthet när jag ömsom spatserade omkring och kollade på folks otroliga alster, ömsom stickade och virkade. Människor slog sig ner bland borden på Glasverandan och stickade, fikade och utbytte idéer.







Det blev fort ganska fullt bland borden och man fick köa för att ta sig någonstans. Det var trevligt med mycket folk!





Min workshop gick jättebra och mina ivriga "elever" ville stanna längre, trots att festivalen var slut. Det uppskattades av mig, som var beredd på att bli totalratad av besökarna.

Jag hade otroligt trevligt och håller tummarna för ännu en festival efter sommaren! Håll utkik efter mig och mamma i tidningarna imorgon!


/KursivaLi

Kommentarer
Postat av: Syster

Härligt att det kom så mycket folk! Nästa gång ska jag också leta mig in och titta på er =)

2011-04-18 @ 11:51:15
URL: http://emmabaramig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0