Fotegeniska jag

Ja. Vad ska jag säga? Fotegenisk är jag ju då inte. Dubbelhakorna hägrar och ögonen kisar. Men, men, det är inte varje dag ens nuna pryder Östrans framsida.

Eftersom scannern inte sammarbetar det minsta har jag bara tagit lite snabba kort. Vissa av sidorna går nog att läsa ändå, hoppas jag.

 

 

Klicka på miniatyrerna för större bilder!


Sedan var mamma och jag med i Barometern också, där vi poserar så fint för kameran. Journalisten stavade dessutom mitt namn rätt! Blir lite glad varje gång det händer.

 

 

Dagen var superfin och har förevigats både av AnMaja och Elin på Stickklubens facebooksida. Jag ska gå och gömma mig under en sten eller nåt så jag slipper se mig själv ett tag. Hua!

 

/KursivaLi

 


Kommentarer
Postat av: Lucyinthesky

oooh.. Kändisar =) Och på framsidan med.. Nice!

2011-04-18 @ 22:48:24
URL: http://emmabaramig.blogg.se/
Postat av: Vargen

MY GOD! YOU ARE FAMOUS! :D

2011-04-19 @ 07:54:14
URL: http://mittvarmland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0