Je ne cherche pas, je trouve.

"I don't seek, I find."
- Pablo Picasso



Natten till idag var en av mina värsta nätter på väldigt länge. En hel del ångest attackerade mig när jag var ensam i mitt rum i mörkret. Det var ganska obehagligt. Som tur var så kom det en svart, spinnande kisse och kurade ihop sig mot min mage. Det är alltid okej att begrava näsan i hans päls och bara andas. Han bara spinner och kuttrar till svar. De som säger att djur inte har någon själ bör hålla tyst i min närvaro.

Franska provet var mycket lättare än jag trodde det skulle vara. Jag gjorde färdigt det snabbt och hade inte alls behövt oroa mig. Det var otroligt befriande att faktiskt kunna någonting. Jag är alltid så nervös för att inte kunna leva upp till mina egna förväntningar, men den här gången gick det bra.

Åh, vad jag längtar till Paris! J'aime Paris.

KursivaLi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0