Blir så dum.


Jag blir jättekorkad när jag är nervös. Alla ord bara försvinner och jag sitter med ett attraktivt: "Ööhhh" på läpparna. Huvudet blir som ett svart hål och hjärnan sugs iväg till andra dimensioner. Och där sitter man och försöker få fram något vettigt och säger istället något helt och hållet jätte-korkat. Nu kommer jag alldeles säkert få IG i franskan. Herregud. Be kind, rewind.

Jag tänker inte jobba så mycket mer idag. Jag tänker dagdrömma om Alexander Skarsgård istället. Det är mycket trevligare. Jag ska också knåpa ihop ett brev till honom, äkta fangirl som jag är, och berätta för honom precis hur talangfull och het han är. Om han inte kommer till Öland nästa sommar, så jag får krama honom, så kommer mitt hjärta att bli krossat.


För övrigt så hämtade jag linserna idag! Nu ser jag utan glasögon. På riktigt. Jag är helt salig, faktiskt. Det är första gången sen sjuan som jag kan vara utan mina glasögon och faktiskt uppfatta omvärlden.

Ikväll ska jag se på True Blood och Edward Norton-filmer. Och äta choklad. Massor av choklad. Imorgon är det delrpov på fyra timmar. Choklad. Jag behöver choklad.

Kommentarer
Postat av: Vargen :D

MEN EMMI LI! >.< nu vill ju jag ha choklad ju D: XD

2010-09-09 @ 17:23:42
URL: http://iminsidethetardis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0