Fuelled by Cafe au Lait


Mina underbara mormorskängor kom idag! De är så vackra, och så förvånansvärt bekväma. Jag har stapplat runt lite i dem idag, och min nya fina kappa, och är faktiskt väldigt nöjd. Mycket bra köp. Dessutom välbehövligt för det var sjukt kallt ute idag.

Kvällen spenderades i Kalmar på gitarrkurs och universitetsbiblioteket. Det har varit en lugn och stressfri dag och snart är det nog dags att sova. Kroppen börjar att hinta om att den vill vila, och det är bäst att lyda innan den ångrar sig. Imorgon ska det läggas upp schema för nya jobbet, pluggas och tränas.

Oh, här är en liten sneak-peak på brevet som kommer skickas till Alexander Skarsgård inom kort:


Han är i Sverige för tillfället, enligt mina källor, och jag vill gärna få iväg brevet innan han åker tillbaka till True Blood-inspelningen igen. Längtar efter säsong 4 och en möjlig Sookie+Eric pairing. Bill kan få Sam istället. Håhå.


KursivaLi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0