kaffe

 

Morgonkaffet är dagens absolut bästa kaffe. Det smakar underbart. Jag tänker ta en liten stund åt att njuta av mitt kaffe innan jag kör igång med dagens plugg. Jag har egentligen inte haft så mycket att göra den här veckan, och det har båda varit skönt och frustrerande. Idag står lite Textkommunikation på schemat. Jag ska analysera olika artiklar och skriva om det personliga språket. Att jag gjorde exakt samma uppgifter på folkhögskolan innan jag slutade är ett stort, stort plus.

Ikväll ska jag jobba lite och ta en paus från att sitta framför min dator. Jag har spenderat äckligt mycket tid här den här veckan. Nästa vecka får det bli skärpning. Och på lördag, på lördag, då ska jag se Harry Potter. Jag är så pepp att jag knappt kan sitta still på stolen. Och jag har hört att den är väldigt bra. Jag längtar.


KursivaLi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0