bad poetry, oh noetry


Jag är fullständigt kär i snön. Det är så vackert och ljust ute nu. Det är faktiskt lite frestande att springa ut och kasta sig i snön, göra snöänglar och bygga snöfort. Kanske man kan bjuda in lite barn (eller vuxna barn) och ha snöbollskrig? Sedan skulle man samlas inomhus och dricka massor av varm choklad. Det hade varit mer än epic.




Fick första lönen den här månaden också. Det var verkligen bra, eftersom csn har bestämt att jag bara läser 75% isället för heltid. Vet inte riktigt vad deras problem är, men de är väl bara att tacka och ta emot antar jag. Överklagade i alla fall och fick rätt på en punkt. Booh-ya. Något gott kom ur de hela. Jag har betalat räkningar idag men med resterande pengar ska jag köpa julklappar. Jag har en del bra idéer och hoppas att jag kan få tag i de saker jag har ögonen på. Det kommer bli så kul med jul i år. Jag är faktiskt väldigt pepp!

Imorgon ska mamalama och jag sälja saker på julmarknad så julkänslan kommer vara på topp! Jag ska dricka glögg och äta pepparkakor tills jag sprängs. Minst.


KursivaLi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0