Rost och en ologisk värld.


Jag undrar varför det bara är reklam för klamydia på min blogg? Finns det något särskilt skäl för detta, eller är det bara någon som tyckte att det passade bra här? Jag känner mig lite stött nu. Inte okej.

Dagen blev inte riktigt som planerat. Ingen linsprovning, inget friskis. Allt är CSN:s fel vill jag påpeka. De upplyste mig om att mina pengar kommer två dagar sent. Två. Så imorgon ska pengarna vara på kontot eller så får jag lov att skicka hotbrev. Men jag spenderade morgonen med plugg på bibblan. Supermysigt att vara omgiven av alla dessa historier, dock lite distraherande ibland. Jag sprang på Carina två gånger och pratade lite om hur det var med alla på min praktikplats. Sen gick jag och hälsade på Emma och hämtade hem första säsongen av Star Trek: Voyager. Nerdtastic! Cyklade en runda på nya cykelvägen också. Öland är underbart.

Krama ett träd, det är bra för dig. Jag lovar.




My shiny, new, rusty bike Captain Jack! Han är en herrcykel, faktiskt.


Imorgon, om CSN behagar skicka mina pengar, ska jag plugga lite i stan och träna. Det blir ett pass med skivstång. Pfft... Det blir nog ingen vacker syn. Men jag ska ha armmuskler. Sådeså.

Nu ska jag fortsätta vara förvirrad, för att världen är helt ologisk nu för tiden, och väga in mig. Usch.

God natt!
KursivaLi

Kommentarer
Postat av: Vargen :D

Carina sa att hon sprang på dej :3

CSN är en vidriga jävla ibland, men bara i början sen funkar dom :3 tillskillnad från försäkringskassan som du vet <.<

2010-09-01 @ 17:40:58
URL: http://iminsidethetardis.blogg.se/
Postat av: KursivaLi

Två gånger till och med. (:

Ja, usch. Men nu har jag fått pengarna och allt är som det ska! :D

2010-09-01 @ 20:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0